sábado, 30 de junio de 2018

CELEBRACIÓN DE FIN DE CURSO

O 21 de Xuño celebramos o fin de curso en Sisán.
Durante a primeira parte da mañá tivemos a colaboración de KID`S&US, para agasallarnos cun contacontos en inglés "Under the sea".



Para descansar un pouco, saímos ao patio e recobramos forzas coa rica merenda que trouxeron as familias.
As familias incorporáronse á celebración.
Agora toca comezar de novo as actividades, o mago Xocas xa está preparado no Pavillón.
Que ben o pasamos, moitas grazas á Anpa por esta actividade tan divertida e máxica.
A escola de Ribadumia participou coa canción de Mamá Cabra "A miña tía".
Despois do remate das actuacións de todas as aulas a escola de Ribadumia tíña unha bonita sorpresa, a canción de Soraya "Que bonito".

Dende setembro de 2011 estiven destinada no C.R.A. de Ribadumia, era unha etapa profesional nova para min da que hoxe teño que dicir que me fixo medrar como profesional pero sobre todo como persoa.
Grazas por esta sorpresa repleta de cariño.
Recibín un cariño e colaboración enorme de toda a comunidade educativa, dende os/as mestres/as de todos estes anos, do alumnado, das familias (moitas delas varios anos seguidos), da ANPA, do concello, de fundacións e outras institucións que colaboraron co noso centro..... que sen eles a miña labor profesional non sería a mesma.
Agora en Xuño de 2018 remata a miña etapa profesional neste marabilloso centro educativo, que tanto traballa pola ensinanza de Educación Infantil no Concello de Ribadumia.


Antes referinme a todos os mestres do C.R.A. pero en especial teño que darlle GRAZAS a Marta por aportarme tanto en estes 7 anos, á miña compañeira de todos os días, que tanto me ensinou a traballar no C.R.A. un mundo novo para min.
Esta foto é a realidade dunha escola de dúas aulas que neste momento non se sabe quen é de cada mestra nin de cada aula, somos un EQUIPO. 

Para ver máis fotos da celebración preme, AQUÍ





No hay comentarios:

Publicar un comentario